2014. június 5., csütörtök

Aesopus

:). Leírtam én ez máshogy is, de átfogalmaztam haikuvá :D.
Érdekel hogy valaki meg tudja-e fejteni hogy mit is akartam leírni ezzel.....
(Early Bird olvasó úr nem ér.... :). Ha esetleg erre téved, amit megtiszteltetésnek veszek természetesen...)
---------------------------------
Ezopusz projekt
Haiku, mert kedvelem,
ebben írom le.

A tapasztalás
Rögös útján segíthetsz
máson, ha akarsz.

Kevesebb idő,
jobb hatásfok, régi cél,
összefogj ezér'

(Nem kell rím, minek.
Csak plusz kötelék nekem,
elég a ritmus...)

Autóval kezdünk.
Jó terep bemutatni,
hogyan működik.

Célhoz nem jut el
Legalábbis könnyedén,
ki kapkod, siet.

Nem hiszed, nemde :D?
Miért hinnéd, nem látod
mi volt előtted.

Csak az érdekel,
most mi van, épp merre mész.
Torlódás bosszant.

Miképp, és miért?
Nem izgat, bár kellene.
Tapasztald magad.

Itt a környezet.
Beállíthatod magad.
Ki, hogy, és miképp.

Siet mindahány?
Vagy türelmes némelyik?
Akad ügyetlen?

Nem éles helyzet,
Bár előre megszabott.
Mégis, érdekes.

Nézd, nem véletlen.
Több az átjutó emígy.
Te próbálhatod.

Nem csak ezt és így.
Rövid mesék, gyors sztorik.
Találj rá magad.

Tudás hasznosul.
Jutalmad el nem marad,
nem csak az öröm.

Ha jó volt a tipp,
a közösség rád szavaz,
pénzt is hozhat ez.

Mi fájna jobban?
Szavazatod ingyen tedd?
Nem. Légy a legjobb.

Sok jó nem lehet.
Lásd, ez is tapasztalat.
De jó, ha jó, nem :D?
---------------------------
Na, meg tudja fejteni valaki, miről szól ez :D?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése